Ενημέρωση για τη διαδικασία υποβολής και διαχείρισης των αιτιάσεων.
Παρακαλούμε όπως υποβάλετε εγγράφως οποιαδήποτε αιτίαση σε σχέση με την ασφαλιστική σας σύμβαση ή τις υπηρεσίες ασφάλισης που παρέχονται από την Atradius Crédito y Caución S.A. de Seguros y Reaseguros - Ελληνικό Υποκατάστημα, σύμφωνα με τις πληροφορίες που ακολουθούν.
Πώς μπορείτε να υποβάλετε την αιτίασή σας
Μπορείτε να υποβάλετε την αιτίασή σας εγγράφως, με όποιον από τους παρακάτω τρόπους σας εξυπηρετεί και συγκεκριμένα:
(α) είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση info.gr@atradius.com,
(β) είτε ταχυδρομικά στη διεύθυνση:
Atradius Crédito y Caución S.A. de Seguros y Reaseguros – Ελληνικό Υποκατάστημα
Λεωφ. Κηφισίας 44 (Monumental Plaza, Κτίριο Γ, 7ος όροφος)
Τ.Κ. 151 25, Μαρούσι
Υπόψη του/της Επικεφαλής της Λειτουργίας Διαχείρισης Αιτιάσεων.
Ελάχιστο περιεχόμενο αιτίασης
Η έγγραφη αιτίασή σας θα πρέπει κατ’ ελάχιστον να περιλαμβάνει τα κάτωθι στοιχεία:
- Τον αριθμό της ασφαλιστικής σύμβασης στην οποία αφορά η αιτίαση,
- Τα στοιχεία της επιχείρησης (επωνυμία, ΑΦΜ) και την ιδιότητά της σε σχέση με την ασφαλιστική σύμβαση (λήπτης της Ασφάλισης, ασφαλισμένος, δικαιούχος αποζημίωσης κλπ),
- Τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, θέση στην επιχείρηση, τηλέφωνο επικοινωνίας και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).
Σε κάθε περίπτωση παρακαλούμε όπως περιγράψετε αναλυτικά στην αιτίασή σας κάθε σχετικό γεγονός, τις ημερομηνίες και τα ονοματεπώνυμα των εμπλεκομένων προσώπων προκειμένου να είμαστε σε θέση να σας απαντήσουμε αιτιολογημένα επ’ αυτής.
Διαχείριση Αιτιάσεων – Προθεσμία απάντησης επί της αιτίασης
Με την παραλαβή της αιτίασής σας, η λειτουργία διαχείρισης αιτιάσεων θα την καταχωρήσει στο τηρούμενο αρχείο και θα δημιουργήσει σχετικό φάκελο. Στη συνέχεια θα σας αποσταλεί απόδειξη για την παραλαβή της αιτίασης, η οποία μπορεί να αποστέλλεται και με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, που θα περιλαμβάνει συνοπτική περιγραφή της διαδικασίας διαχείρισης της αιτίασής σας, τα στοιχεία επικοινωνίας του προσώπου ή της μονάδας που θα χειριστεί την αιτίαση και το είδος των πληροφοριών που τυχόν χρειάζεται να μας παράσχετε.
Θα σας απαντήσουμε εγγράφως και αιτιολογημένα επί της αιτίασής σας, το αργότερο εντός πενήντα (50) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία υποβολής της. Σε περίπτωση που δεν ικανοποιήσουμε πλήρως την αιτίασή σας, έχετε το δικαίωμα να εμμείνετε σε αυτή. Εάν δεν μπορούμε να σας απαντήσουμε εντός της ανωτέρω προθεσμίας, θα σας γνωστοποιήσουμε εγγράφως τους λόγους καθυστέρησης αναφέροντας κατά προσέγγιση τον εκτιμούμενο χρόνο ολοκλήρωσης.
Αρμόδιες Αρχές
Σε περίπτωση που δεν λάβετε απάντηση επί της αιτίασής σας εμπροθέσμως ή η απάντηση που λάβετε δεν είναι αιτιολογημένη και εφόσον το ζήτημα δεν έχει επιλυθεί, μπορείτε να απευθυνθείτε στις αρμόδιες Αρχές, ιδίως στην Τράπεζα της Ελλάδος, στο πλαίσιο των εποπτικών της αρμοδιοτήτων, στην ακόλουθη διεύθυνση:
Τράπεζα της Ελλάδος
Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης
Ελευθερίου Βενιζέλου 21,
102 50 Αθήνα
Τηλ.: 210 3205222, 210 3205223
Fax: 210 3205438
ή μέσω της ιστοσελίδας https://www.bankofgreece.gr/xristika/forma-ypovolhs-kataggelias-kata-asfalistikhs-epixeirhshs, όπου μπορείτε να υποβάλετε τη σχετική φόρμα, επισυνάπτοντας κάθε σχετικό έγγραφο που μας έχετε αποστείλει και έχετε λάβει από εμάς.
Σε κάθε περίπτωση παραμένει και το δικαίωμά σας να προσφύγετε στις δικαστικές αρχές μέσω νομικών διαδικασιών.
Οποιαδήποτε αξίωσή σας εναντίον μας παραγράφεται με το πέρας του εκάστοτε χρονικού διαστήματος που προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία.
Παρακαλούμε όπως σημειώσετε ότι η υποβολή αιτίασης και η ανωτέρω διαδικασία δεν διακόπτει τον εκ του νόμου χρόνο παραγραφής των εννόμων αξιώσεών σας.