
Η επιταγή είναι στο ταχυδρομείο
Ζητήστε τον αριθμό της επιταγής, την ημερομηνία υπογραφής της, ποιος την υπέγραψε, πότε ταχυδρομήθηκε και αν είναι πρώτης ή δεύτερης κατηγορίας.
Εάν δεν έχουν στείλει την πληρωμή, δεν θα είναι σε θέση να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας.
Το άτομο που υπογράφει τις επιταγές λείπει
Αυτή είναι μια συνηθισμένη δικαιολογία, ιδίως το καλοκαίρι, τα Χριστούγεννα και κατά τη διάρκεια των τραπεζικών αργιών. Ωστόσο, χρησιμοποιείται συχνά για να καθυστερήσει η πληρωμή. Έτσι, αν σας πουν ότι ο διευθυντής βρίσκεται σε διακοπές, μάθετε τι πρόβλεψη έχει γίνει για την υπογραφή των επιταγών μισθοδοσίας και την πληρωμή των λογαριασμών κοινής ωφέλειας.
Πολύ συχνά, θα έχουν μείνει μερικές υπογεγραμμένες επιταγές για την εξόφληση σημαντικών λογαριασμών. Πιέζετε τον συνομιλητή σας τονίζοντας πόσο σημαντικός είναι ο λογαριασμός σας, κάνοντάς τον να νιώσει ότι θα πάει κόντρα στις επιθυμίες του αφεντικού του παρακρατώντας την πληρωμή.
Χάσαμε/δεν λάβαμε ποτέ το τιμολόγιό σας - μπορείτε να μας στείλετε ένα αντίγραφο;
Μάθετε αν αυτός είναι ο μόνος λόγος για την καθυστέρηση πληρωμής και προσφερθείτε να στείλετε αμέσως με φαξ ένα αντίγραφο. Εάν δεν συμφωνήσουν να πληρώσουν εντός δύο ημερών, στην ουσία παραδέχονται ότι πρόκειται για τακτική καθυστέρησης.
Ο υπολογιστής είναι εκτός λειτουργίας
Ρωτήστε πόσο συχνά εμφανίζονται αυτά τα προβλήματα και πόσο διαρκούν συνήθως οι βλάβες. Εάν πρόκειται για πραγματικό πρόβλημα, θα έπρεπε να είναι πρόθυμοι να στείλουν μια χειροκίνητη επιταγή.
Περιμένουμε πληρωμή από έναν μεγάλο πελάτη
Ρωτήστε το όνομα και τη διεύθυνση του οφειλέτη και πότε περιμένουν την πληρωμή. Ο οφειλέτης σας θα πρέπει να είναι σε θέση να έχει κάποια μορφή πίστωσης με την τράπεζά του για την εξασφάλιση αυτής της οφειλής. Προτείνετε του λοιπόν να το κάνει αυτό και μάθετε πόσο γρήγορα μπορεί να το κανονίσει.
Αίτηση επανάκλησης
Πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε τη διαχείριση των κινδύνων σας;
Νομική ειδοποίηση