Δήλωση περί Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Δήλωση περί Εξυπηρέτησης Πελατών καταδεικνύει τη δέσμευσή μας για παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, επικοινωνίας, υποστήριξης και συμβουλευτικής.

Είμαστε αφοσιωμένοι στην παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης σε ό,τι και αν κάνουμε. Αυτή είναι η δέσμευσή μας επί της παροχής υπηρεσιών. Εντοπίζεται δε, σε κάθε πτυχή της εταιρείας μας: από το ήθος και την εκπαίδευση των ανθρώπων μας έως τις διαρκώς αναπτυσσόμενες σχέσεις με τους πελάτες μας.

Καθιστώντας την επικοινωνία αποδοτική και εύκολη

Η εξειδικευμένη ομάδα των Διαχειριστών Εταιρικών Λογαριασμών (Account Managers) και εξυπηρέτησης πελατών, έχει εκπαιδευτεί ώστε να απαντά στις απορίες και τα αιτήματά σας άμεσα και αποτελεσματικά. Φροντίζουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας εξατομικευμένη επικοινωνία, όπου αυτό είναι εφικτό.

Παρακολουθούμε, μέσω τακτικών ελέγχων και αξιολόγησης, την επικοινωνία με τους πελάτες μας, έτσι ώστε να επιβεβαιώνουμε την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.  Πέραν των ζητημάτων που αφορούν το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας, θα ήμασταν ευγνώμονες εάν μας ανατροφοδοτούσατε με πληροφορίες σχετικές με τις σκέψεις και την εμπειρία σας με τις ομάδες εξυπηρέτησης της Atradius. Μέσω της ανταπόκρισής σας στα παραπάνω, θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε  έτι περαιτέρω τις υπηρεσίες μας, καθώς επενδύουμε στην άποψή σας.

 

 

 

Business meeting

 

 

Απλούστευση των γραφειοκρατικών διαδικασιών

Παρέχουμε καθοδήγηση και υποστήριξη σε όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες, από τη διαχείριση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας έως την πρόσβαση και χρήση των online συστημάτων μας (Atradius Insights και Atrium).

Δουλεύουμε σκληρά, ούτως ώστε να μειώνονται στο ελάχιστο οι καθημερινά απαιτούμενες διαχειριστικές διαδικασίες των Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων, και κατά την περίοδο της ανανέωσής τους, ακολουθούμε εγκαίρως ξεκάθαρες διαδικασίες.

Κάθε τιμολόγιο που σας αποστέλλουμε αναφέρει με σαφήνεια τί  και πότε πρέπει να πληρωθεί καθώς και σε ποια υπηρεσία αναφέρεται. 

Συνεργαζόμαστε στενά μαζί σας σε ό,τι αφορά τα πιστωτικά σας όρια

Έχουμε δεσμευτεί να σας παρέχουμε έγκαιρες αποφάσεις σχετικές με τα πιστωτικά σας όρια και διασφαλίζουμε την τακτική σας ενημέρωση κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.

Οι αποφάσεις μας δεν λαμβάνονται ερήμην σας. Συνεργαζόμαστε μαζί σας, ούτως ώστε να λαμβάνουμε επιπρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τους αγοραστές σας, προσμετρώντας πάντα και την εμπορική σας σχέση μαζί τους. Επιπλέον, εφόσον απαιτείται, σας κοινοποιούμε το credit rating των ασφαλισμένων αγοραστών σας με σκοπό να ενισχύσουμε και διευκολύνουμε τις εσωτερικές σας διαδικασίες ελέγχου του πιστωτικού κινδύνου.

Όταν κρίνεται απαραίτητο να μειωθεί ή να ακυρωθεί ένα πιστωτικό όριο, προσπαθούμε να εξασφαλίζουμε την αναγκαία χρονική περίοδο που χρειάζεστε, ώστε να προβείτε σε εναλλακτικές εμπορικές συμφωνίες (πλην εξαιρετικών περιστάσεων).

Προσπαθούμε να μην παρέχουμε υποσχέσεις που δεν μπορούν να τηρηθούν, και η διαδικασία επανεξέτασης ορίων είναι σαφής και ξεκάθαρη δεδομένου ότι  έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να σας βοηθά κατά το μέγιστο, στην περίπτωση που θέλετε να επαναξιολογήσουμε έναν αγοραστή σας.

Παρέχουμε αποτελεσματικές υπηρεσίες στα τμήματα Ζημιών και Είσπραξης Απαιτήσεων

Σας παρέχουμε καθοδήγηση βήμα-βήμα για το πώς θα καταχωρήσετε μια απαίτηση, συμπεριλαμβανομένου του πώς θα μας ενημερώσετε σχετικά με ληξιπρόθεσμα τιμολόγια.

Συνεργαζόμαστε μαζί σας στενά σε όλο το φάσμα της διαδικασίας αποζημίωσης και επανείσπραξης της απαίτησης, προσφέροντας όλες τις πρόσφατες διαθέσιμες πληροφορίες αναφορικά με την υπόθεσή σας, και παράλληλα συνεργαζόμαστε μαζί σας όσον αφορά στη διαδικασία επανείσπραξης, αποδίδοντας το αναλογούν σε εσάς κεφάλαιο το συντομότερο δυνατό.

Σε περίπτωση που μια απαίτηση δεν αποζημιωθεί, ή αποζημιωθεί εν μέρει, σας δίδεται λεπτομερής και τεκμηριωμένη εξήγηση , καθώς και το δικαίωμα να επανέλθετε.

Χτίζουμε μαζί σας σχέσεις εμπιστοσύνης

Πιστεύουμε ότι μπορούμε να σας παρέχουμε εξαιρετικής ποιότητας υποστήριξη, έχοντας κατανοήσει καλά την επιχείρησή σας, την ακολουθούμενη στρατηγική καθώς και τον κλάδο δραστηριοποίησής σας. Τα άρτια καταρτισμένα στελέχη μας είναι απολύτως εξειδικευμένα, βελτιώνοντας διαρκώς τις γνώσεις και δεξιότητές τους μέσα από ένα συνεχές πρόγραμμα εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανέλιξης.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας

Σε περίπτωση που έχετε να συζητήσετε μαζί μας οποιοδήποτε θέμα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον προσωπικό σας Διαχειριστή Εταιρικού Λογαριασμού (Account Manager). Εναλλακτικά, μπορείτε οποτεδήποτε να απευθυνθείτε στα γραφεία της Atradius Ελλάδος:

Atradius Crédito y Caución S.A. de Seguros y Reaseguros - Hellenic branch

Monumental Plaza, Κτίριο Γ, 7ος όροφος
Λεωφ. Κηφισίας 44,
Τ.Κ. 151 25, Μαρούσι

Τηλ. (τηλέφωνο): + 30 2130 394400
Ηλεκτρονική διεύθυνση: info.gr@atradius.com
 

Εναλλακτικά, βρείτε στοιχεία επικοινωνίας για όλα μας τα γραφεία εδώ